Cégünk, éves szinten több mint 10.000 belföldi szállítást teljesít, az Ország legkülönbözőbb pontjairól indulva. Mindezt, a szállítások döntő többségénél a felmerülő igénytől számított 24 órán belül, 98,7% -os teljesítési pontossággal.

Ebben a bejegyzésben négy lépésben mutatjuk be, hogy miként menedzseljük a folyamatainkat a rendelési igény megérkezésétől a szállítólevelek megbízóhoz történő visszajuttatásáig.

 

Első lépés, a megfelelő Árajánlat kidolgozása.

A fuvarozási igény felmerülésekkor az első lépés, hogy versenyképes Árajánlatot adjunk le a Megbízóinknak.

Saját járműveink mellett folyamatosan figyelembe vesszük a szerződött és eseti partnereink gépjárműparkját is, hogy a lehető legjobb és leggazdaságosabb megoldást biztosíthassuk a fuvarfeladat teljesítésére. Megbízóink számára nagy előnyt jelent, hogy egy kisebb mennyiségű szállítás esetén nem kell egy komplett szerelvényt lefoglalnia a szállításra. Így sokkal kedvezőbb árat kaphatnak az egyes viszonylatok fuvardíját illetően.

A fel és lerakodási címeket, valamint a fuvar teljesítésének sürgősségét figyelembe véve kalkuláljuk díjainkat. Ezek később sem módosulnak, így nem kell attól tartaniuk partnereinknek, hogy egy esetleges felmerülő probléma esetén a teljesítés alatt bármilyen árváltozás történne.

 

Második lépés, a szállítás megszervezése.

Amint az általunk leadott Árajánlat elfogadásra kerül és megkaptuk a pontos fel és lerakodási igényt, a fuvarszervező kollégák elkezdik megszervezni a szállítást. Természetesen a Megbízóink által megadott paraméterek alapján történik a járművek kiválasztása. Különösen figyelünk arra, hogy pontosan olyan méretű és felépítményű teherautókat biztosítsunk Megbízóink számára, amelyek maradéktalanul kielégítik szállítási igényüket.

Amennyiben nem volt korábban lefixált rakodási időpont, úgy a jármű megszervezése után azonnal értesítjük Megbízóinkat a pontos felrakodásra történő érkezésről.  Így lehetőség van az áru összekészítésre és a rakodás megszervezésére, mielőtt a sofőr váratlanul megérkezne a rakodásra.

 

Harmadik lépés, a szállítás nyomon követése.

A fuvarszervező kollégáink akkor sem dőlnek hátra, ha sikeresen felvételre került a Megbízónk áruja. Innentől a folyamatos nyomon követés és Megbízói tájékoztatás következik. Minden olyan eseményt (közúti torlódások, balesetek vagy esetleges műszaki hibák) amely befolyásolhatja a szállítmány időbeni teljesítését, azonnal jelentésre kerül a Megbízóink felé. Így biztosítjuk, hogy minden helyzetben pontosan kalkulálható legyen a jármű érkezése a lerakodási helyre. Ez a folyamat akkor ér véget, mikor a sofőr sikeresen lepakolja az árut a rendeltetési helyen.

 

Negyedik lépés, a fuvarokmányok visszaforgatása.

A sikeres lerakodással a munkánk még nem ér véget. A szállítási okmányokat, melyeket a sofőrjeink leigazoltattak a lerakodás során, minden esetben visszajuttatjuk a Megbízóink számára. Amennyiben arra előzetes igényt kaptunk, úgy a teljesítés utáni órákban egy szállítólevél másolatot küldünk e –mailben, majd az eredeti példányt postázzuk annak beérkezését követően. Így a Megbízóink akár azonnal egy leigazolt fuvarokmányt kapnak a szállítás teljesüléséről, nem kell megvárniuk az eredeti okmány beérkezését.

 

A belföldi szállítások, sok esetben komplexebbek, mint a hosszabb nemzetközi fuvarok. Míg egy Országokon átívelő fuvarfeladat akár több napi menetidőt is jelent, addig idehaza a legtávolabbi rakodási pontok is megtehetőek néhány óra alatt. Így a belföldi fuvarszervezés folyamatos figyelmet és kreativitást igényel a fuvarszervezők részéről.

Cégünk immár közel 10 éve vesz részt a hazai szállítmányozásban így jó választás vagyunk azoknak a Megbízóknak, akik biztonságban szeretnék tudni a belföldi szállítmányaikat. Hiszen ebben az elmúlt évtizedben már mindent is láttunk, amit az utakon látni lehetett.