Szamsped, kamion

Bemutatkozik a SZAM SPED Kft. | Belföldi áruszállítás

Cégünk, éves szinten több mint 10.000 belföldi szállítást teljesít, az Ország legkülönbözőbb pontjairól indulva. Mindezt, a szállítások döntő többségénél a felmerülő igénytől számított 24 órán belül, 98,7% -os teljesítési pontossággal.

Ebben a bejegyzésben négy lépésben mutatjuk be, hogy miként menedzseljük a folyamatainkat a rendelési igény megérkezésétől a szállítólevelek megbízóhoz történő visszajuttatásáig.

 

Első lépés, a megfelelő Árajánlat kidolgozása.


A fuvarozási igény felmerülésekkor az első lépés, hogy versenyképes Árajánlatot adjunk le a Megbízóinknak.

Saját járműveink mellett folyamatosan figyelembe vesszük a szerződött és eseti partnereink gépjárműparkját is, hogy a lehető legjobb és leggazdaságosabb megoldást biztosíthassuk a fuvarfeladat teljesítésére. Megbízóink számára nagy előnyt jelent, hogy egy kisebb mennyiségű szállítás esetén nem kell egy komplett szerelvényt lefoglalnia a szállításra. Így sokkal kedvezőbb árat kaphatnak az egyes viszonylatok fuvardíját illetően.

A fel és lerakodási címeket, valamint a fuvar teljesítésének sürgősségét figyelembe véve kalkuláljuk díjainkat. Ezek később sem módosulnak, így nem kell attól tartaniuk partnereinknek, hogy egy esetleges felmerülő probléma esetén a teljesítés alatt bármilyen árváltozás történne.

 

Második lépés, a szállítás megszervezése.


Amint az általunk leadott Árajánlat elfogadásra kerül és megkaptuk a pontos fel és lerakodási igényt, a fuvarszervező kollégák elkezdik megszervezni a szállítást. Természetesen a Megbízóink által megadott paraméterek alapján történik a járművek kiválasztása. Különösen figyelünk arra, hogy pontosan olyan méretű és felépítményű teherautókat biztosítsunk Megbízóink számára, amelyek maradéktalanul kielégítik szállítási igényüket.

Amennyiben nem volt korábban lefixált rakodási időpont, úgy a jármű megszervezése után azonnal értesítjük Megbízóinkat a pontos felrakodásra történő érkezésről.  Így lehetőség van az áru összekészítésre és a rakodás megszervezésére, mielőtt a sofőr váratlanul megérkezne a rakodásra.

 

Harmadik lépés, a szállítás nyomon követése.


A fuvarszervező kollégáink akkor sem dőlnek hátra, ha sikeresen felvételre került a Megbízónk áruja. Innentől a folyamatos nyomon követés és Megbízói tájékoztatás következik. Minden olyan eseményt (közúti torlódások, balesetek vagy esetleges műszaki hibák) amely befolyásolhatja a szállítmány időbeni teljesítését, azonnal jelentésre kerül a Megbízóink felé. Így biztosítjuk, hogy minden helyzetben pontosan kalkulálható legyen a jármű érkezése a lerakodási helyre. Ez a folyamat akkor ér véget, mikor a sofőr sikeresen lepakolja az árut a rendeltetési helyen.

 

Negyedik lépés, a fuvarokmányok visszaforgatása.


A sikeres lerakodással a munkánk még nem ér véget. A szállítási okmányokat, melyeket a sofőrjeink leigazoltattak a lerakodás során, minden esetben visszajuttatjuk a Megbízóink számára. Amennyiben arra előzetes igényt kaptunk, úgy a teljesítés utáni órákban egy szállítólevél másolatot küldünk e –mailben, majd az eredeti példányt postázzuk annak beérkezését követően. Így a Megbízóink akár azonnal egy leigazolt fuvarokmányt kapnak a szállítás teljesüléséről, nem kell megvárniuk az eredeti okmány beérkezését.

 

A belföldi szállítások, sok esetben komplexebbek, mint a hosszabb nemzetközi fuvarok. Míg egy Országokon átívelő fuvarfeladat akár több napi menetidőt is jelent, addig idehaza a legtávolabbi rakodási pontok is megtehetőek néhány óra alatt. Így a belföldi fuvarszervezés folyamatos figyelmet és kreativitást igényel a fuvarszervezők részéről.

Cégünk immár közel 10 éve vesz részt a hazai szállítmányozásban így jó választás vagyunk azoknak a Megbízóknak, akik biztonságban szeretnék tudni a belföldi szállítmányaikat. Hiszen ebben az elmúlt évtizedben már mindent is láttunk, amit az utakon látni lehetett.
Miben segíthetünk?

Telefon:+36 70/634 5245

E-mail:balint.laszlo@szamsped.hu

Érdeklődés tárgya

  1. kérem válasszon
  2. Szolgáltatások
  3. Állásajánlat
  4. Konzultációs időpont
  5. Alvállalkozói érdeklődés
  6. Egyéb kérdés
  1. kérem válasszon
  2. Közúti szállítmányozás
  3. Palettaexpressz
  4. Hulladékszállítás
  5. Raktározás
  6. Gépkocsivezető állás
  7. Logisztikus állás
  8. Egyéb állás

Kérjük válasszon napot!

Kérjük adja meg a személyes adatait!

Név*

E-Mail*

Telefon*

Megjegyzés

Kérjük töltse fel önéletrajzát / profilját

    Hozzájárulás az adatkezeléshez*Elfogadom, hogy ezen űrlapon szereplő adataimat a kapcsolatfelvétel érdekében összegyűjtjük és feldolgozzuk. Kérése feldolgozását követően az adatokat töröljük. A felhasználói adatok kezelésével kapcsolatos részletes információk az adatkezelési tájékoztatónkban találhatóak. Adatkezelési tájékoztatónkat itt tekintheti meg.

    Küldés
    Köszönjük.

    Az üzenetet sikeresen továbbítottuk ügyfélszolgálatunk felé. Munkatársunk hamarosan felkeresi Önt megadott elérhetőségei egyikén.