Szamsped, kamion

BEMUTATKOZIK A SZAM SPED KFT. | TÓTH ANNA

A SZAM SPED Kft. egyik oszlopos tagja. A kezdetek óta erősíti a csapatot. Talán ő az, aki a kollégák között a legtapasztaltabbnak mondhatja magát. Tóth Annával beszélgetek a feladatairól, a vállalkozás minőségpolitikájáról és arról, hogy mi a folyamatos megújulás titka a motiváció elvesztése nélkül.

 
Talán te végzed a legszerteágazóbb feladatkört a cégnél. Mik ezek pontosan?

Kezdetben a fuvarok értékesítése volt a fő feladatom. Több Megbízónk fuvarrendeléseit bonyolítottam le. Az újabb megrendelésekkel a megoldandó fuvarok száma is egyre növekedett, így több fuvarszervezőre lett szükség. Emellett az ISO rendszer bevezetésével a minőségirányítás szintén az én hatásköröm. Illetve 8 nyerges szerelvény belföldi forgatása is bővítette a munkakörömet.

 
És melyiket kedveled leginkább?

A fuvarok értékesítése, amit már évek óta csinálok. Mondhatni ebben nőttem fel, így ezt érzem magamhoz a legközelebb. Persze minden általam végzett tevékenységnek meg vannak a szépségei, de ha egyet kell választani, akkor az az értékesítés.

 
Említetted, hogy te foglalkozol a cég minőségpolitikájával is. Erről mit kell tudni?

Elég komplex dologról van szó. Sokat lehetne beszélni arról, mit jelent pontosan a minőség és a minőségpolitika. Röviden egy olyan irányelv, amely ahhoz kell, hogy magas minőségű szolgáltatást nyújthassunk Megbízóink számára. Ezzel biztosíthatjuk Partnereink elégedettségét.

 
A saját eszközöknél és folyamatokban értem. De hogyan alkalmazhatóak a minőségbiztosítási alapelvek az alvállalkozók esetén?

A legegyszerűbben úgy, hogy megválogatjuk, kikkel dolgozunk együtt. Az alvállalkozóinkat folyamatosan ellenőrizzük és minden rendelkezésre álló eszközünkkel betartatjuk velük a minőségi alapelveinket. Évente vizsgáljuk felül meglévő alvállalkozói körünket, és ha kell, megtesszük a szükséges lépést a Megbízóink elégedettségének érdekében.

 
Jól kialakított rendszer, stabil modern saját eszközpark és stabil alvállalkozók. Ez azt jelenti, hogy soha nincsenek problémák?

Természetesen nem. A gyakorlatomból származó tapasztalatomnak köszönhetően a kommunikációból adódó problémákat könnyen kezelni tudom. Ellenben a külső tényezőkből adódó fennakadásokkal, már sokkal nehezebb a helyzet. Egy lerobbant kamion, forgalomkorlátozás, a rakodások esetleges késése mind megoldandó problémákat szülnek.

Ezekben az esetekben a legfontosabb a gyors reagálás. A felek között folyamatosan fent kell tartani a kommunikációt. Az információk gyors áramoltatásával oldható meg leghatékonyabban egy ilyen probléma. Ez adja a munkánk legnagyobb kihívását, ugyanakkor legizgalmasabb részét is.

 
Hogyan kezelitek a felmerülő problémákat?

Ahogy említettem, leginkább gyorsan. Ebben a szakmában sokszorosan igaz az az elcsépelt mondás, hogy az idő pénz. Ha nem halad minden gördülékenyen az azt jelenti, hogy valaki vár valakire (a raktár az árura, a gépkocsivezető a leszedésre) ami megengedhetetlen ugyanis jelentős anyagi károkat tud okozni. A sofőr, ha nem tudja kivenni a pihenőidejét, a semmi közepén ragadhat, vagy egy teljes gyár működése függhet az időben megérkező nyersanyagtól, vagy a megtelő raktáraktól.

Folyamatosan gondolkodni kell a B terveken. Sokszor még a C és D terveken is. Persze ebben sokat segítenek a csapattal közös megbeszéléseink, ahol mindenki keresi a leghatékonyabb megoldást a felmerülő problémára.

 
Csak, hogy ne csak a szakmáról beszélgessünk. A legelső kolléga vagy a SZAM SPED Kft. csapatában. Az alapítás óta, közel 10 éve dolgozol a cégnél. Mi az, ami a legtöbbet változott?

Legfőképpen én.  De ez a cég, és köztem lévő kapcsolatnak is köszönhető. Pályakezdőként lettem a cég tagja, és együtt fejlődünk azzá, akik vagyunk. A cégnek és a cégvezetés hozzáállásának köszönhetően, nagyon sok finanszírozott oktatásban vehettem részt, amit próbáltam kamatoztatni a munkában és úgy érzem sikerül is. A cég folyamatos fejlődése okán szükség is van a személyes képzésekre, illetve a munkám is megköveteli ezt tőlem. A fejlődés szükségszerű, és jó dolog.

 
Mi az, ami még mindig lelkesít és örömmel tölt el a cégben?

Itt nincs két egyforma nap. Minden nap új kihívás. Szükség van intuícióra, kreativitásra, leleményességre és folyamatos ötletelésre. Ez pezsgésben tartja az embert.

Nem tudnám elképzelni magam egy unalmas környezetben. Olyan baráti ismerősök vesznek körül, akikkel mindig számíthatunk egymásra. Ez egy nagy család. Bár folyamatosan növekszünk, és új csapattagok érkeznek, vannak dolgok, amik nem változnak: felelősséget vállalunk egymásért, gondoskodók vagyunk, akár a munkahely falain kívül is. Számíthatunk egymásra, és ez egy ritka jó dolog.

 
Köszönöm szépen a válaszaidat!

 
Miben segíthetünk?

Telefon:+36 70/634 5245

E-mail:balint.laszlo@szamsped.hu

Érdeklődés tárgya

  1. kérem válasszon
  2. Szolgáltatások
  3. Állásajánlat
  4. Konzultációs időpont
  5. Alvállalkozói érdeklődés
  6. Egyéb kérdés
  1. kérem válasszon
  2. Közúti szállítmányozás
  3. Palettaexpressz
  4. Hulladékszállítás
  5. Raktározás
  6. Gépkocsivezető állás
  7. Logisztikus állás
  8. Egyéb állás

Kérjük válasszon napot!

Kérjük adja meg a személyes adatait!

Név*

E-Mail*

Telefon*

Megjegyzés

Kérjük töltse fel önéletrajzát / profilját

    Hozzájárulás az adatkezeléshez*Elfogadom, hogy ezen űrlapon szereplő adataimat a kapcsolatfelvétel érdekében összegyűjtjük és feldolgozzuk. Kérése feldolgozását követően az adatokat töröljük. A felhasználói adatok kezelésével kapcsolatos részletes információk az adatkezelési tájékoztatónkban találhatóak. Adatkezelési tájékoztatónkat itt tekintheti meg.

    Küldés
    Köszönjük.

    Az üzenetet sikeresen továbbítottuk ügyfélszolgálatunk felé. Munkatársunk hamarosan felkeresi Önt megadott elérhetőségei egyikén.