Szamsped, kamion

BEMUTATKOZIK A SZAM SPED KFT. | PINTÉR GYULA

Pintér Gyula cégünk értékesítési és marketing vezetője. Emellett végez üzleti elemzésekkel kapcsolatos folyamatokat is. Feladatairól, a fuvarozás nehézségeiről és egy jól működő fuvarozó vállalkozás alapjairól kérdeztük.

 
Mikor kezdtél dolgozni a SZAM SPED Kft. –nél?

Anno, 2015 –ben egy nyarat dolgoztam a cégnél. Az elsődleges feladataim akkor a járművek nyomon követesére és kisebb adminisztrációs tevékenységekre vonatkoztak. Azonban nyári gyakorlatom utolsó heteiben betekinthettem a fuvarok értékesítésébe is. 2017 –ben a főiskolai tanulmányaim mellett már fuvarszervezőként csatlakoztam a csapathoz teljes munkaidőben.

 
És mivel foglalkozol most a cégben?

A munkám ma már sokkal inkább a cég egész működését átfogja, mint sem egy konkrét területet. A SZAM SPED Kft. értékesítési és marketing folyamatait felügyelem, és igyekszem a kollégáim segítségére lenni, hogy minél értékesebb üzletek köttethessenek. Emellett kontrolling tevékenységet végzek a vállalkozás tevékenységeivel kapcsolatban.

 
Nem nehéz ennyi mindent átlátni egyszerre?

Ez érdekes kérdés. Valójában nekem sokkal nehezebb volt csak egyetlen dologgal foglalkozni a nagy egészen belül. Számomra a fuvarszervezés sokkal nehezebb feladat volt. A teljes vállalkozás csak egy szűk kis egységével foglalkozhattam és nem tudtam hol helyezkedek el a teljes tevékenységen belül. A mostani munkám merőben más, kiterjed mindenre, ami a cégen belül történik. Sokkal inkább hozzám illeszthető.

 
A te nézőpontosból mik egy fuvarozó cég legnagyobb kihívásai, amivel szembe kell nézni?

Hát ezt elég nehéz pár mondatban összefoglalni. A logisztikai szolgáltatók az ellátási láncban egy elég sebezhető helyen vannak. Rendkívül sok külső hatás befolyásolja a tevékenységünket és annak megtérülését. A megbízói nyomás a folyamatos árengedményekről, az állami szervek szabályozásai, a folyamatosan emelkedő gazdasági és fenntartási költségek mind nehezítik a helyzetünket. Hab a tortán a szakmából történő folyamatos elvándorlás, legyen szó akár gépkocsivezetőkről, akár adminisztrációt végző munkatársakról.

 
Hogyan lehet megküzdeni ezekkel a nehézségekkel?

Rendkívül fontos a pontos tervezés és a folyamatos ellenőrzés. Szinte napra pontosan tudjuk mind a bevételeinket, mind pedig a kiadásainkat, ami jelentősen megkönnyíti a jó gazdálkodást. Sok cég ezt nem csinálja és – jó esetben - csak a hónap végén döbben rá, hogy mit is produkált. A munkatársi biztonságot pedig korrekt munkáltatói feltételekkel lehet legjobban megalapozni.

 
Szóval ez a SZAM SPED Kft. titka? A figyelem és a korrekt munkahelyi környezet?

Nincsenek titkok. A vállalkozásban jelentős menedzsment és technológiai tudás van. Ennek egy részét az évek tapasztalásai adták, de egy jelentős hányadát az a sok száz órányi tanulás, amit a cég minden munkatársa végez, hogy a lehető legmagasabb szinten tudja ellátni feladatait. Évente több tréningen és szakmai képzésen veszünk részt. Számunkra rendkívül fontosan a szakmai képzések és a folyamatos fejlődés. Friss ismeretek nélkül nem lehet helytállni a mai gazdasági helyzetben.
Tökéletes végszó. Köszönöm szépen!

 

 
Miben segíthetünk?

Telefon:+36 70/634 5245

E-mail:balint.laszlo@szamsped.hu

Érdeklődés tárgya

  1. kérem válasszon
  2. Szolgáltatások
  3. Állásajánlat
  4. Konzultációs időpont
  5. Alvállalkozói érdeklődés
  6. Egyéb kérdés
  1. kérem válasszon
  2. Közúti szállítmányozás
  3. Palettaexpressz
  4. Hulladékszállítás
  5. Raktározás
  6. Gépkocsivezető állás
  7. Logisztikus állás
  8. Egyéb állás

Kérjük válasszon napot!

Kérjük adja meg a személyes adatait!

Név*

E-Mail*

Telefon*

Megjegyzés

Kérjük töltse fel önéletrajzát / profilját

    Hozzájárulás az adatkezeléshez*Elfogadom, hogy ezen űrlapon szereplő adataimat a kapcsolatfelvétel érdekében összegyűjtjük és feldolgozzuk. Kérése feldolgozását követően az adatokat töröljük. A felhasználói adatok kezelésével kapcsolatos részletes információk az adatkezelési tájékoztatónkban találhatóak. Adatkezelési tájékoztatónkat itt tekintheti meg.

    Küldés
    Köszönjük.

    Az üzenetet sikeresen továbbítottuk ügyfélszolgálatunk felé. Munkatársunk hamarosan felkeresi Önt megadott elérhetőségei egyikén.