Négy saját autóval és hat irodai munkatárssal kezdtük meg a működésünket 2012. –ben. Vezérelvként azt tűztük magunk elé, hogy a lehető legmagasabb színvonalon fogunk fuvarozási szolgáltatást nyújtani a megbízó partnereinknek. A „Minden kezdet nehéz” örök érvényű igazság azonban pontosan jellemzi az első évek akadályokkal teli időszakát. Nagy átszerveződés a logisztikai szektorban, a megbízói igények jelentős átalakulása és a kezdeti botladozások azonban olyannyira összekovácsolták a kis csapatot, hogy nem túlzás kijelenteni: Mai napig ez a rendkívüli csapatmunka adja cégünk egyik legnagyobb versenyelőnyét.
Az irodáinkban.
Persze azóta jelentősen megnőttünk. Két irodánkban, összesen 13 kollégánk látja el a napi munkát, hogy Megbízóink, Logisztikai partnereink és Beszállítóink is megelégedéssel gondoljanak ránk. Nagykátai irodánkban 7 munkatársunk végzi az értékesítői, speditőr, valamint fuvarszervezői és adminisztratív feladatokat, hatan pedig Hajdúszoboszlón felelnek az operatív működésért és a pénzügyi teendőkért.
Az utakon.
Természetesen nem csak az irodáinkban nőttünk a kezdeti időszak duplájára. Az utakon is jelentősen növekedett kapacitásunk. Bár van ami nem változott, továbbra is a SCANIA vontatóit és a SCHWARZMÜLLER pótkocsikat preferáljuk, azok száma azonban felfelé módosult. Napjainkban 10 saját szerelvénnyel dolgozunk, melyeket 11 tapasztalt pilóta kormányoz.
Emellett együtt dolgozunk 8 további nyerges szerelvénnyel, amiket szerződött alvállalkozóink biztosítanak számunkra. Persze folyamatosan nyitottak vagyunk az új együttműködésekre, de a fuvarozó partnereinknek egy magas, minőséget garantáló követelménynek kell megfelelniük a közös munka megkezdéséhez.
A saját fuvarszervezőink által mozgatott járművek mellett kiterjedt spedíciós kapcsolatokkal rendelkezünk, melyek további 100- 150 logisztikai partner bevonását teszik lehetővé a napi szállítmányozási feladatok ellátása érdekében.
Milyen volt 2020?
A tavalyi évben újraélhettük a közel kilenc évvel ezelőtti indulásunk első időszakát. Ismét rengeteg új kihívással néztünk szembe, amikkel azelőtt még soha. Bár a szakmánkban jelentős szakértelemmel és tudással rendelkezünk, az elmúlt esztendő egy sor olyan szituációt állított elénk, amit nem lehetett csak a tapasztalataink alapján megoldani.
A személyes kapcsolatok áthelyeződése az online térbe és a napi folyamatok átalakulása okozott némi fejtőrést az első hónapokban. De mint már annyiszor, most is bebizonyítottuk saját magunknak, hogy képesek vagyunk minden körülményhez alkalmazkodni, amit az élet elénk sodor. Így összességében egy hihetetlen évet zártunk. Rekordot döntöttünk mind árbevételben, mind az irodán kívül töltött időben.
Új szokásokat vettünk fel melyeket nem biztos, hogy elkezdtünk volna alkalmazni, ha a dolgok a megszokott módon alakultak volna 2020 –ban is. Így viszont a rákényszerített helyzet miatt nem volt más választásunk és sokat profitáltunk belőle.
Terveink az idei évre.
2021 –re további növekedési célokat tűztünk ki magunk elé. Szeretnénk megtartani az elmúlt évek pozitív mutatóit és ismét egy rekord évet zárni. Ehhez persze folyamatos innovációra és következetes munkára van szükség. Így minden nap keressük az új lehetőségeket és igyekszünk megfelelni a legújabb piaci igényeknek is.